Monday, July 4, 2011

Visiting Baby Alexia Jr.

 3 Julai 2011 (Ahad)

Saya dan isteri mengambil kesempatan untuk melawat Suzana yang selamat  melahirkan seorang baby girl iaitu Aliyatulridhah Binti Mohd Zabri aka Alexia Jr.Dalam perjalanan kami menghadapi sedikit kesukaran sebab menyangkakan Teluk Mas dan Kg Teluk Mas adalah sama.



Kami tiba sekitar jam 3.00 petang,Zabri (suami Zana) menyambut mesra kehadiran kami.Suzana yang dalam berpantang juga bangun untuk menyambut dan bersalaman.Baby Alexi Jr masih lena dalam buaian ketika itu.Sempatla saya bertanyakan khabar dan memberikan cenderahati kepada baby Alexia Jr,sepasang baju baby color pink.Hope baby Alexia like it.Kata suzana,Alexia da masuk 20 hari.Suddenly,baby Alexia woke up and looking at us yang asyik memerhatikan dia lena.Of coz she looking so sweet.




Suzana mengambil cuti 3 bulan..that mean saya kena cover up all the work,but its ok..take your time suzana.Jam 340 petang,kami memohon untuk mengundur diri,kena jemput pak saudara baru tiba dari Terengganu.



Pegawai kena concern sama  staf..that what im trying to do...well..try at least:)

No comments:

PROTON EXORA 2022 : SELAMAT DATANG

PROTON EXORA 2022 Segala puji bagi Allah SWT tuhan penguasa sekalian alam.  Membeli kenderaan bukanlah satu perkara yang enteng. Segala aspe...