Monday, December 9, 2013

Beli Bean Bag

Assalamualaikum

Memang dah lama berhajat nak dapatkan Bean Bag ni.Kebetulan balik daripada menghadiri Majlis Perkahwinan antara Faiz dan Shima lalu kat MITC.Perasan ada Home Deco Fair.Tergerak hati nak singgah jap. Masuk je perasan ada booTH jual bean bag.Wahhhh...ini macam kena sambar ni.Walaupun poket dah kritikal.

Tanya salesmen dia bagitau ada 3 jenis. beza kat material dia.Yang paling bagus material dia leather.Coz senang cuci dan tak panas. Kebetulan masa tu ada offer dan satu stOOL (betul ke eja?). Puan isteri tanya ada yang kaler merah.Tapi takda.Yang cun kaler Hijau, Kuning and Oren.Lastly kami pilih ean kaler biru (Donut-Casa Letaher) dan kuning.Siap ada warranty 6 bulan.

Memang ada banyak jenama bean bag ni. Yang kami beli ni brand BigBean (https://www.facebook.com/BigBeanMalaysia)

















4 comments:

Anonymous said...

Esok ada jual lg ke kt mitc tu bro:-?

qalam_timur said...

5-8 disember je bro...

Unknown said...

salam. juz nak bgtau. saya ada jual bean bag filler / refill. those yang da beli bag dia tapi tak tau nak beli filler kat mane, bole cari saya. Those yang bean bag dah lembik pun bole beli kat saya. Harga murah, servis baekk. Hanya di :

www.doubleztrading.blogspot.com

qalam_timur said...

t kasih atas info dari zam zura

so, sesape nak beli refill bean beg leh cari kat blog zam zura.

PROTON EXORA 2022 : SELAMAT DATANG

PROTON EXORA 2022 Segala puji bagi Allah SWT tuhan penguasa sekalian alam.  Membeli kenderaan bukanlah satu perkara yang enteng. Segala aspe...