Monday, May 23, 2011

Haruman dan wangian



Saya kini menjadi wakil jualan kepada pelbagai jenis wangian dan haruman daripada pelbagai jenama yang terkenal.Orang baru belajar....memang terkulat-kulat la nak approach pelanggan.Tapi syukur pada Allah SWT yang memberikan rezeki pada hambNYA.Terima kasih kepada rakan-rakan sepejabat dan pelanggan  yang menyokong perniagaan pertama saya.

Kepada yang berminat,anda boleh berhubung terus dengan saya melalui blog ini atau di FB saya (facebook.com/Mr.Zeidi).Kualiti dijamin original dan harga yang berkali ganda lebih murah daripada harga di pasaraya-pasaraya.Sesuai dijadikan hantaran dan hadiah buat yang tersayang.

Nanti saya listkan senarai produk:)

No comments:

PROTON EXORA 2022 : SELAMAT DATANG

PROTON EXORA 2022 Segala puji bagi Allah SWT tuhan penguasa sekalian alam.  Membeli kenderaan bukanlah satu perkara yang enteng. Segala aspe...