Tuesday, June 14, 2011

Kucing di Cameron Highland

Ketika jalan-jalan di Cameron,saya terjumpa seekor kucing,masih anak lagi.gemok dan sangat comel.Terkedek-kedek berlari kesejukan.Memang susah untuk saya memisahkan diri dari haiwan kucing ini.




Andai diikutkan hati,mahu saja saya bawa pulang kucing.Walaupun kelihatan sejuk,namun kucing ini nampak sihat dan montel.Saya perasan,kucing-kucing di sekitar Cameron berbulu bersih dan sihat-sihat.Ini dibuktikan melalui apa yang saya lihat ketika makan di warung.Mungkin juga faktor cuaca dan keprihatinan masyarakat terhadap haiwan ini terutamanya para pengusaha warung.

QT:I LOVE CAT.

No comments:

PROTON EXORA 2022 : SELAMAT DATANG

PROTON EXORA 2022 Segala puji bagi Allah SWT tuhan penguasa sekalian alam.  Membeli kenderaan bukanlah satu perkara yang enteng. Segala aspe...