Thursday, August 25, 2011

Operasi Lebaran 1432 Unit Perolehan

Hari ini,Staf Unit Perolehan Perpustakaan UTeM (Buku,Jurnal dan Hadiah) melaksanakan misi Unit Interior decoration sempena sambutan lebaran yang bakal menjelang beberapa hari saja lagi.Selain dari rasa tercabar dengan ruangan Unit Pengindeksan yang telah memulakan langkah menghias unit pada hari semalam.

Operasi bermula sekitar jam 930 pagi,dengan diterajui pakar-pakar hiasan dalaman yang diiktiraf antarabangsa,misi pun bermula.Strategi yang dilaksanakan ialah dengan Konsep 2 in 1.Iaitu Sambutan Kemerdekaan 54 dan Sambutan Syawal 1432.

Ketika operasi menghias dijalakan,terdapat juga agen-agen daripada unit-unit lain yang datang membuat risikan,namun mereka semua telah dapat dikesan (Matdet dari unit rujukan,MRJ dari automasi dan Ahmad dari Unit Pengindeksan)mereka cuba melakukan perang saraf dan menyebarkan propaganda untuk melemahkan semangat staf Unit Perolehan.Semua percaturan mereka tidak berjaya dan lebih membanggakan,Staf Unit Perolehan berjaya membuat mereka kagum dan sekaligus memberikan pujian tentang kecantikan interior yang dilakukan.















Kredit pada mr Harul untuk gambar.
Jutaan terima kasih pada Unit Rujukan atas ihsan wording.









No comments:

PROTON EXORA 2022 : SELAMAT DATANG

PROTON EXORA 2022 Segala puji bagi Allah SWT tuhan penguasa sekalian alam.  Membeli kenderaan bukanlah satu perkara yang enteng. Segala aspe...