Tuesday, October 11, 2011

I am Galaxian now!

8 Oktober 2011 (Sabtu)

Syukur alhamdullilah,impian saya untuk memiliki Galaxy Tab 10.1 tercapai juga akhirnya.Saya membelinya di Celcom Cube,East Cost Mall Kuantan.Mulanya nak beli yang warna putih,tapi sudah kehabisan stok,maka saya proceed aja dengan warna hitam.








Antara aksesori tambahan yang saya beli ialah keyboard booklet cover yang boleh dikatakan agak menjimatkan berbanding aksesori tambahan lain yang harganya tersangatlah mahal bagi saya.

GT 10.1 Black

sangat nipis

Software Android 3.1 (Honeycomb)


Gambar diambil menggunakan GT 10.1






Masalah yang saya hadapi dengan GT 10.1 ialah:

  1. Saya masih terkedek-kedek menggunakannya
  2. Skrin dia selalu berputar-putar bila saya putar:)
  3. Dengar citer,tak lama lagi akan keluar gadjet baru (Galaxy Tab 7.7),lagi nipis,lagi ringan,lagi power punya processor pulak,biaselah..teknologi.Duit banyak,followlah.
Applikasi pilihan saya tentulah Angry Bird!






No comments:

PROTON EXORA 2022 : SELAMAT DATANG

PROTON EXORA 2022 Segala puji bagi Allah SWT tuhan penguasa sekalian alam.  Membeli kenderaan bukanlah satu perkara yang enteng. Segala aspe...