Friday, September 24, 2010

Hari Bertemu Pelanggan&Jumble Sale


Program:Hari Bertemu Pelanggan Perpustakaan UTeM dan Jumble Sale

Tarikh: 24 September 2010 (Jumaat)

Lokasi:Ruang Legar Perpustakaan UTeM

Masa: 9.00pagi hingga 5.00petang

Hari Bertemu Pelanggan Perpustakaan UTeM



Untuk julung kalinya Perpustakaan UTeM mengadakan Hari Bertemu Pelanggan Perpustakaan sempena Festival Membaca 2010 yang diadakan bermula 21 September  hingga 6 Oktober 2010.

Tujuan Hari Bertemu Pelanggan  diadakan ialah untuk  memberi  peluang kepada pengguna perpustakaan untuk berinteraksi secara langsung dengan pegawai perpustakaan berkenaan sebarang pertanyaan atau permasalahan berkaitan perkhidmatan dan kemudahan perpustakaan diantaranya.
·         Pangkalan Data
·         Pinjaman Antara Perpustakaan
·         Pinjaman dan Pemulangan
·         Pembelian Bahan
·         Keahlian Luar
·         Perkhidmatan dan Kemudahan
Diantara pegawai yang terlibat di kaunter untuk Hari Bertemu Pelanggan Perpustakaan ialah:
1.       Encik Arman Bin Mohammad
2.       Encik Zaidi Saad
3.       Encik Mahadir Che Ali
4.       Cik Hasliza Mohamed
5.       Cik Noraini Mohd Noor

Jumble Sale

Jumble Sale adalah sebahagian daripada Program Festival Membaca 2010.Ianya mula diperkenalkan pada tahun 2009 dan kini bakal menjadi program tradisi pada setiap kali Program Festival Membaca dianjurkan oleh Perpustakaan UTeM.
Tujuan diadakan Jumble Sale ini ialah untuk member peluang kepada warga UTeM mendapatkan bahan bacan  dengan harga yang murah dan berpatutan.Diantara Syarikat yang terlibat dalam Jumble Sale 2010 ini ialah
1.       Farana
2.       Sfaz
3.       Era resources
4.       Kreatif Padu
Jumble Sale akan berterusan sehingga 25 September 2010 (Sabtu) dimana program Speel It Right,Bercerita Buku Kegemaran Saya,Mewarna dan Bijak Jawi akan diadakan.Ini sekaligus member peluang kepada ibu bapa dan masyarakat luar  untuk memilih bacan yang bersesuaian dengan anak ataupun dirir mereka sendiri.Program Jumble Sale ini dikendalikan oleh Encik Mahadir Che Ali.
Saya telah membeli sebuah novel yang bertajuk “Tunggu Teduh” karya Faisal Tehrani.Harga buku ini dipasaran ialah RM29.00.Namun saya dapat memilikinya dengan hanya membayar RM20.00 sahaja.(Terima kasih Cik Hasliza sebab dapat ejas harga novel ni).
Tahniah diucapkan kepada mereka yang bertungkus lumus dalam menjayakan semu aktiviti ini.Terima Kasih untuk para pelajar diatas kesudian menjengah kaunter Hari Bertemu Pelanggan serta member maklumbalas tentang Perpustakaan UTeM.Terima Kaish juga dikalungkan syarikat-syarikat yang terlibat dalam Jumble Sale.

*T.Kasih Team Rujukan yang telah memberikan kerjasama yang sangat baik!Nazir,Kak linda dan Siddiq...You’re The Best!!

Jumpa esok 25.09.2010 untuk aktiviti seterusnya.

FOTO
Mr Arman
Hasliza and Noraini

Pic 1

skyview

Jumble Sale 1

Jumble Sale 2

No comments:

PROTON EXORA 2022 : SELAMAT DATANG

PROTON EXORA 2022 Segala puji bagi Allah SWT tuhan penguasa sekalian alam.  Membeli kenderaan bukanlah satu perkara yang enteng. Segala aspe...