Sunday, March 20, 2011

Konspirasi Penguasaan Tanah Arab




Libya (Negara Islam) telah diserang oleh Amerika Syarikat.112 peluru berpandu Tomahawak telah dilancarkan ke Libya dan dipercayai telah membunuh 48 rakyat Libya dan mencederakan 150 orang awam termasuk kanak-kanak.

Jelas,program mendominasi rantau arab telah bermula.Saya sedari dari awal lagi tidak melihat ini adalah kebangkitan rakyat melainkan suatu perancangan (super mega plan) bagi menakluki tanah arab.Kejatuhan beberapa pemimpin kepada beberapa buah negara islam dalam masa tidak sampai 3 bulan.Bukankah disitu jelas menunjukkan sesuatu yang 'not right".

IMF mula masuk dengan alasan untuk memberi bantuan kewangan kepada setiap negara yang runtuh bagi tujuan membangunkan semula negara tersebut (semua ini bohong!).Apabila pemimpin yang baru naik dan menerima bantuan kewangan IMF,maka salam sejahteralah kepada mereka kerana telah secara automatik telah membuatkan negara dan rakyat mereka  berhutang sampai 7 keturunan.

US nak bunuh siapa?Nak selamatkan rakyat Libya daripada kekejaman Gaddafi yang jadi diktator?Serangan itu sekaligus sebenarnya telah menguatkan lagi Gaddafi kerana dia akan menggunakan alasan itu meminta rakyat Libya bersatu menghadapi ancaman kuasa asing.

Jangan kita terpedaya dengan lakonan dan filem yang diarahkan oleh para zionis.Syarikat-syarikat minyak,Kompeni penjual senjata dan negara-negara kafir.Cuba lihat dan mesti fikir apa tujuan tersirat sebenarnya yang berlaku dalam setiap demonstrasi di negara Arab.Bukan saya menyokong pemimpin yang kejam,namun saya tak mahu melihat dipermukaan tanpa mengetahui dasarnya.

Tanah Arab dan dunia Islam Khususnya,dianugerahi Allah SWT dengan satu sumber yang teramat penting untuk industri dunia dan kehidupan seharian iaiti EMAS HITAM (Minyak).Sumber minyak ini bukan boleh dikitar semula dan pasti akan kehabisan.Maka setelah melalui APEC mereka sudah tak terdaya lagi,sebab dah tak tahan nafsu nak menguasai kekayaan minyak yang ada.Tak cukup dengan Iraq,kini serigala-serigala lapar ini akan membaham keselurahan Tanah Arab.

Adakah Minyak faktor paling utama?

Jika dahulu,saya juga berfikiran sedemikian.Namun setelah meneliti serta menelaah beberapa sumber,saya mula mendapati satu faktor lain turut menjadi Main Objective kepada Domination of Muslim World ini.

Faktor Geografi dan Lokasi Tanah Arab dala peta dunia.




1000 tahun lepas mana ada orang atau negara sangat yang menyedari kepentingan minyak ini,tapi mereka tetap nak takluk dunia.Sejak dari era Greek,Genghis Khan,Rom,Parsi,Zaman empayar Islam,Blok Komunis Axis dan bersekutu.Semua ini ingin menguasai Tanah Arab.Jika zaman kegemilangan empayar islam dulu,orang arab yang buat keputusan,sebab itu memang tanahair mereka.

Diutara Arab adalah gerbang ke Eropah.Sebelah Selatan pula laluan ke Afrika.Timur pula adalah pintu utama untuk Asia.

Nah!Siapa yang menguasai Tanah Arab akan menguasai laluan keseluruh pelusuk dunia dan menguasai perdagangan antarabangsa.

Namun demikian,mungkin semua diatas ini juga adalah wayang juga.Matlamat utama mereka pada saya adalah seratus kali ganda lebih jahat dan keji!Semua ini adalah untuk menghancurkan Umat Islam secara total.Di negara Arab bersemadi Jasad para Utusan Allah.Dapatkan kita bayangkan jika mereka menguasai Negara Arab?Apa yang akan mereka gunakan untuk menjatuhkan umat islam didunia sekaligus?!



Saya tidak dapat membayangkan dan memberi jawaban.Tuan-tuan gunakanlah akal fikiran yang diberikan oleh Allah SWT kepada kita semua.

Ingatlah,Perang Salib masih belum berakhir.

No comments:

PROTON EXORA 2022 : SELAMAT DATANG

PROTON EXORA 2022 Segala puji bagi Allah SWT tuhan penguasa sekalian alam.  Membeli kenderaan bukanlah satu perkara yang enteng. Segala aspe...